.
.
Therese Mattisson
Head of Loyalty Program & Operations | Strawberry
Therese Mattisson is responsible for Strawberry's Loyalty Program & Operations, overseeing its strategic direction and implementation across 250 Nordic hotels, restaurants, and spas. With a focus on driving growth, innovation, and member value, she ensures a seamless and inspiring customer journey for over 3.2 million members. An experienced leader, Therese excels in digital growth, E-commerce, Marketing Automation, and Customer Experience (CX). Drawing on her background as an elite athlete, she brings a strong drive for continuous development and high performance, coupled with a passion for implementing customer-centric change projects.Her achievements include being recognized as:
- Digital Marketing Star of the Year, E-star Awards 2024.
- Top 500 Great Change Leaders and Specialists 2024 and 2025 by 4potentials.
- Leader of the Year, Bonnier News Awards 2023.
Camilla Cramner
CRM & Loyalty Expert | Loyalty Factory
Camilla har ett brett perspektiv på kundrelationer genom lång erfarenhet från seniora positioner inom Kundlojalitet, Marknad, Varumärke, Customer Experience och CRM/CVM på stora multinationella företag. Camilla har tex drivit en internationell satsning på Telia Company runt Customer Value Management.
Idag driver hon LoyaltyFactory som erbjuder utbildningar, workshops, konsulting, strategier och lösningar inom CRM/CVM, CX, Customer Loyalty.
Mats Gustafsson Waxler
CEO & Founder | Wednesday Relations
Mats grundade Wednesday Relations 2002 och har gedigen erfarenhet av marknadsföring, försäljning, digitala affärer och CRM. Mats har arbetat i ledande befattningar inom marknadsföring och försäljning både i Sverige och internationellt. Tillsammans med Wednesday Relations har Mats utvecklat en stor mängd konferenser och seminarier inom ovan ämnen och är även en populär och erfaren moderator.
.