TALARE

Alla våra talare är erfarna experter inom marknadsföring och lojalitetsarbete som har banbrytande kunskap och omfattande erfarenhet från olika branscher. 

.

.

Bekräftade talare 2024

Uppdateras kontinuerligt

Zana Busby | Business and Consumer Psychologist 

Zana is a subject matter expert, with a MSc degree in Business psychology, specialising in consumer behaviour. Drawing from her vast knowledge of the human mind and behaviour, Zana equips businesses with invaluable insights into the minds and hearts of their customers, enabling them to forge meaningful connections and achieve sustainable brand success. Zana’s work is backed by cognitive behavioural science focusing on exploring emotions, motivation, CX, gender differences, and cognitive biases that shape consumer behaviour. With a career spanning 25+ years, Zana has graced the airwaves of BBC radio, appeared as a trusted TV guest psychologist, and been featured in various magazine and newspaper publications.

Truls Røise | Lojalitetsspecialist och strategisk rådgivare

Truls Røise er gründer av Oculos og i dag fagansvarlig loyalty. Med mer enn 25 års erfaring fra etablering og utvikling av kundeklubber og lojalitetskonsepter i Norden, er Truls en ekspert på området. Det har gitt ham god og lang erfaring med strategiarbeid, utnyttelse av teknologi og kundedata, samt innsikt og analyse.

Therese Mattisson | Kommersiell Teamchef & Kompetenschef

Therese leder 18 personer inom tech, business intelligence, marketing & sales, samt personalchef för 6 marknadsförare inom CRM, event och lojalitetsprogram. Ansvarsområdet omfattar samtliga B2C varumärken där hon har levererat goda resultat kopplat till KPI:er och budget för leads, nyorder, levetid, engagemang och churn. Exempel på varumärken är Expressen, Dagens Nyheter, 25 st Lifestyle-varumärken och 40 lokala dagstidningar.

Georgia Gkolfinopoulou | Associate Marketing Strategist 

Georgia is a results-driven marketing strategist with CRM, loyalty, and digital transformation expertise. She is skilled in developing and executing effective marketing strategies that align with business objectives, driving growth and revenue through innovative campaigns that leverage automation and AI capabilities across the customer lifecycle.

Mats Gustafsson Waxler | Moderator

Mats grundade Wednesday Relations 2002 och har gedigen erfarenhet av marknadsföring, försäljning, digitala affärer och CRM. Mats har arbetat i ledande befattningar inom marknadsföring och försäljning både i Sverige och internationellt. Tillsammans med Wednesday Relations har Mats utvecklat en stor mängd konferenser och seminarier inom ovan ämnen och är även en populär och erfaren moderator.

Vi söker fler talare! Är du en av dem?

.