.
.
Välkommen fram och registrera dig!
Talare: Mats Gustafsson Waxler | Dagens moderator | Wednesday Relations
In today’s competitive landscape, short-term sales are no longer enough. Companies that thrive are those that understand, segment, and actively manage the true value of their customers across the entire journey.
This session explores how Customer Value Management (CVM) provides the strategic framework for growth by using value segmentation and Customer Lifetime Value (CLV) to guide smarter decisions. It also reveals how Loyalty Economics quantifies the financial impact of retention, engagement, and long-term relationships. You’ll learn how leading organizations combine CVM and Loyalty Economics to transform customer journeys into sustainable profitability.
You will learn:
This session will empower marketers to break free from rigid campaign calendars and embrace a dynamic, one-to-one approach. You’ll discover how to define critical customer moments, activate real-time data, orchestrate personalised messaging across all channels, and continuously optimise with AI-driven insights. With a composable foundation, you’ll gain the flexibility to evolve your stack and strategies as customer needs change, ultimately enabling authentic, growth-focused engagement that makes every customer feel like your only customer.
Talare: Katie Gray | Senior Integrated Marketing Manager | Iterable
Vi tar en bensträckare och återhämtar oss med något att dricka!
Customer loyalty is built on two things: great experiences and consistent delivery. Sopra Steria’s delivery teams are rethinking support to strengthen both—making life easier for customers while empowering technicians with smarter tools. The organization is preparing for an AI-ready future where every improvement drives loyalty, efficiency, and long-term value.
In this session, we’ll explore:
Talare: Grete Johansen | Delivery manager | Sopra Steria Customer Experience
Talare: Information presenteras inom kort
Talare: Mats Gustafsson Waxler | Dagens moderator | Wednesday Relations
Vi tar en längre paus och återhämtar oss med en härlig lunch och goda drycker!
Loyalty is no longer just about points — it’s about experiences, emotional connection, and belonging. Strawberry is evolving its programme beyond hotel stays, creating value 365 days a year.
The goal: to build the most relevant and engaging loyalty programme in the Nordics. By expanding the ecosystem and integrating a universe of experiences, the programme strengthens connections, increases engagement, and boosts retention. Shifting to a dynamic model allows for greater flexibility and personalisation. “Spenn” as a Currency Expanding Loyalty Beyond Industries: A first- of-its-kind multi-brand coalition, bundling benefits across industries. We enable seamless opportunities and greater flexibility, extending the customer journey beyond hotels. A Universe of Experiences: Redefining loyalty with a dynamic ecosystem of experiences. This shift enhances engagement, relevance, and emotional connection — driving stronger loyalty and increased sales
Talare: Therese Mattisson | Head of Loyalty Program & Operations | Strawberry
På Nordnet är en aktiv kundkommunikation nyckel till ett starkt engagemang i kundbasen i och förlängningen lojalitet. Men vad krävs egentligen för att skala upp kundkommunikation i en bransch full av regler, och med begränsade resurser? Vår resa på Nordnet visar att det inte handlar om att ha perfekta förutsättningar. Med rätt mindset och strategiska val har vi gått från 2 till 70 miljoner mejl per år – och lyckats öka vår open rate längs vägen.
I det här föredraget delar Richard med sig av Nordnets utmaningar och misstag, men framförallt de insikter de fått. Richard hoppas kunna ge dig konkreta verktyg och inspiration för att bygga starkare kundrelationer och lojalitet, oavsett vilka förutsättningar du har.
Talare: Richard Meurlin | Head of Growth Marketing | Nordnet
Talare: Carl Johan Claesson | Community lead | KICKS
Vi tar en bensträckare och återhämtar oss med något att dricka!
• Search behavior is shifting from Google to AI assistants like ChatGPT
• This will impact your metrics; traffic, conversion rates etc. Actually, it all ready does. Do you know how?
• Bots become new “users” carrying your content to customers. But what happens when you are not in charge of what your users see?
• Traditional KPIs break and so does the traditional customer journeys. But if you know what’s going on you can make informative choices
Talare: Marianne Stjernvall | Co-Founder ConversionHub
Helst ska kundresan vara linjär, snabb och återkommande, eller hur? Men verkligheten är långt mer krånglig. För företagen iallafall men inte för kunden själv. Med data från telefonspårning (nio konsumenters exakta digitala spår från deras telefoner) och en enkätstudie med nästan 300 respondenter, målar Patrik upp den verklighet som de flesta av oss ”har på känn”, men som KPIer och NPS-mätningar sällan klarar av att återge.
Patrik introducerar "självmarknadsföring”, parallella kundresor och pausade och återaktiverade kundresor (bland annat) för att ge verktyg som kan hjälpa bland annat CXare och marknadsförare att förstå konsumenterna utifrån konsumenternas egna vardag.
Detta är en presentation som bygger på mångårig forskning och samtal med industrin. Du som lyssnar kommer många nya idéer och begrepp med dig tillbaka till vardagen!
Talare: Patrik Stoopendahl | forskare, författare & föreläsare
Vad kännetecknar en ny generation konsumenter, användare och medarbetare?
Talare: Mats Gustafsson Waxler | Dagens moderator | Wednesday Relations
Stanna kvar och ta något i baren, mingla med talarna, kollegor och vänner.
.