Program

Här presenterar vi programmet för Customer Loyalty Conference 2025 i Stockholm!

Vi diskuterar för fullt med spännande föredragshållare

.

.

Program 12 november

08.30 - 09.00
7A Posthuset | Vasagatan 28 STHLM

REGISTRERING KONFERENS

Välkommen fram och registrera dig!

09.00 - 09.15

Välkomna till Customer Loyalty Conference

  • Vad händer under dagen
  • Heta ämnen under 2025 och framöver
  • Poll: 

Talare: Mats Gustafsson Waxler | Dagens moderator | Wednesday Relations

09.15 - 09.50

Keynote: Spännande programpunkt adderas inom kort


Talare: Information presenteras inom kort

09.50 - 10.20

Spännande programpunkt adderas inom kort


Talare: Information presenteras inom kort

10.20 - 10.50

Paus

Vi tar en bensträckare och återhämtar oss med något att dricka!

10.50 - 11.20

Spännande programpunkt adderas inom kort


Talare: Information presenteras inom kort

11.20 - 11.50

Spännande programpunkt adderas inom kort


Talare: Information presenteras inom kort

11.50 - 12.00

Interaktiv Session

  • Vilka utmaningar ser vi under resten av året?
  • Tala med din granne
  • Vi går igenom resultaten på scen

Talare: Mats Gustafsson Waxler | Dagens moderator | Wednesday Relations

12.00 - 13.00

Lunch

Vi tar en längre paus och återhämtar oss med en härlig lunch och goda drycker!

13.00 - 13.30

Case: Strawberry: Unlocking the future of loyalty: redefining engagement

Redefining Engagement. Loyalty is no longer just about points — it’s about experiences, emotional connection, and belonging. Strawberry is evolving its programme beyond hotel stays, creating value 365 days a year. The goal: to build the most relevant and engaging loyalty programme in the Nordics. By expanding the ecosystem and integrating a universe of experiences, the programme strengthens connections, increases engagement, and boosts retention. Shifting to a dynamic model allows for greater flexibility and personalisation. “Spenn” as a Currency – Expanding Loyalty Beyond Industries: A first- of-its-kind multi-brand coalition, bundling benefits across industries. We enable seamless opportunities and greater flexibility, extending the customer journey beyond hotels. A Universe of Experiences: Redefining loyalty with a dynamic ecosystem of experiences. This shift enhances engagement, relevance, and emotional connection — driving stronger loyalty and increased sales


Talare: Therese Mattisson, Head of Loyalty Program & Operations at Strawberry 

13.30 - 14.00

Case: Spännande programpunkt adderas inom kort


Talare: Information presenteras inom kort

14.00 - 14.30

Case: Spännande programpunkt adderas inom kort


Talare: Information presenteras inom kort

14.30 - 15.00

Paus / Workshop

Vi tar en bensträckare och återhämtar oss med något att dricka!

15.00 - 15.25

Workshop: Mer information presenteras inom kort


Talare: Information presenteras inom kort

15.25 - 15.55

Keynote: Spännande programpunkt adderas inom kort


Talare: Information presenteras inom kort

15.55 - 16.00

Avslutning och övergång till Loyalty Bar

  • Vad har vi lärt oss?
  • Vad händer nu?

Talare: Mats Gustafsson Waxler | Dagens moderator | Wednesday Relations

16.00 - 17.00

Loyalty Bar by Canon

Stanna kvar och ta något i baren, mingla med talarna, kollegor och vänner. 

.